Učivo na týden od 11.5. do 15.5.
Milí rodiče,
prodloužené víkendy už jsou za námi a před sebou máme celý nezkrácený týden. Ve čtení nás čeká čtení obtížnějších slov se slabikotvorným R a L, a tak vás dohromady čekají jen 4 strany, které si klidně rozložte na celý týden, jak se vám bude hodit. K matematice opět vkládám pro ulehčení vaší práce ke každé stránce návodné video, se kterým mohou děti pracovat úplně samy. K prvouce vložím zase samostatný článek - pustíme se totiž do orientace v čase - naučíme se poznávat čas na ručičkových hodinách (celou a půl).
Ukončili jsme téma zvířecích rodinek, tak čekejte závěrečný kvízek ;-).
Někteří jste jistě na školním webu či FB zaregistrovali Základní informace k znovuotevření školy od 25. 5. 2020 pro žáky 1.stupně (1. - 5. tříd). Zítra (v pondělí) máme ve škole poradu, tak se dozvím více. Předpokládám, že vás budu kontaktovat ohledně vašeho zájmu.
Přeji hezký týden a těším se na další spolupráci.
Jana Hájková
37. školní týden (11.5. - 15.5.)
Český jazyk
- slova se slabikotvorným R, L (trvá, kapr, vlna, slza...)
- psaní - psací Ch, D; opisy, přepisy, (diktáty)
- S str. 76, 77
- PSS str. 44,45
- PÍS 4. díl str. 5 - 9
- dobrovolné:
- Pracovní listy z nakopírované sady
- cvičení online: Slova se slabikotvorným R a L - 5 cvičení
Matematika
- Orientace na číselné ose, sčítání a odčítání do 20 bez přechodu
- PS str. 61 - 65 - využijte vložená videa , ulehčí vám práci, děti s nimi mohou pracovat úplně samy
- Dobrovolné: Pracovní listy z nakopírované sady
- cvičení online:
- Sčítání do 20 - názorně
- Odčítání do 20 - názorně
- Počítáme úspory - sčítání do 20
- Rybaříme - sčítání do 20
- Lov motýlů - odčítání do 20
- Květinářství - rozklady čísel do 20
- V cukrárně - sčítání a odčítání, porovnávání výsledků
- Početní pyramidy - 4 úrovně
Člověk a jeho svět
- Orientace v čase - části dne, hodiny (celá)
- opět čekejte k učivu samostatný článek
Návrh na rozložení učiva během týdne
Poznámky a náměty k jednotlivým stranám
SLABIKÁŘ
str. 76
- správně podvlnkovat slova: sve - tr, tr - há, ka - pr, pr - chá, cu - kr, kr - mí, ha -dr, dr - ží
- rýmy - šprýmy - vyhledat slova, která se rýmují
- vhodné slovo spojit s větou
- zakroužkovat správné slovo k obrázku
str. 77
- doplnit vhodnou slabiky z nabídky
- Cesta do Brna - trénovat čtení s porozuměním (Kdo jel do Brna?, Čím jel Luboš? Co dělal Luboš ve vlaku?)
- jména dětí oddělit čárou
- dopsat vhodná slova do věty
PRACOVNÍ SEŠIT KE SLABIKÁŘI
str. 44,45
- obě tyto stránky jsou propojené (když splníte úkoly z těchto dvou stran, vyjde vám obrázek)
- trénovat čtení slov ve sloupcích, vysvětlit význam slov
- v tabulce vyhledat slova podle obrázků a vybarvit je červeně
- podtržená slova vyhledat v tabulce a vybarvit červeně
- barevně vyznačená slova najít v tabulce a vybarvit je červeně
- Obří rýma - přečíst článek, odpovědět na otázky
PÍSANKA
- nová písmenka Ch, D
- jak psát CH:
- jak psát D:
MATEMATIKA
str. 61- sčítání do 20
str.62 - počítání na číselné ose, slovní úlohy
str. 63 - nakupování - DOPORUČUJI pustit
str. 64 - sloupečky na procvičování
str. 65 - procvičování